Conferința Destinația Anului: experiența celor mai dorite destinații din România, împărtășită profesioniștilor în management de destinație
Organizația Destinația Anului anunță cu entuziasm Conferința Destinația Anului 2024, un eveniment dedicat consolidării expertizei profesioniștilor în management de destinatie și promovării destinațiilor din România. Conferința va avea loc pe 12 noiembrie 2024 de la ora 15 la Institutul Francez din București și va reuni lideri din domeniul turismului, brandingului de destinație, reprezentanți ai autorităților publice și manageri ai unor destinații emblematice din țară.
Având ca obiectiv sprijinirea și dezvoltarea unei rețele naționale de specialiști, Conferința Destinația Anului oferă un spațiu de întâlnire și de schimb de idei pentru cei care lucrează în industria ospitalității și în dezvoltarea brandurilor de destinație. Cu o agendă construită în jurul poveștilor destinațiilor câștigătoare ale titlului Destinația Anului 2024, evenimentul va include paneluri și sesiuni interactive ce abordează studii de caz ale destinațiilor cu impact semnificativ asupra imaginii României.
De ce să participi online?
Pentru a extinde accesul la discuțiile valoroase și pentru a susține interacțiunea între profesioniști, participarea online este gratuită, cu acces la transmisia live. Profesioniștii din industrie sunt încurajați să confirme participarea prin linkul de mai jos, beneficiind astfel de posibilitatea de a participa activ la sesiuni de întrebări și răspunsuri în timp real. https://heme.ro/e/conferinta-destinatia-anului-2024
Conferința este structurată pe două paneluri distincte:
- Panel dedicat destinațiilor-orașe: Lideri locali vor împărtăși strategii de succes în dezvoltarea și promovarea orașelor ca destinații turistice;
- Panel pentru destinații-atracții: Profesioniști din domeniu vor analiza modele de bune practici în creșterea atractivității și sustenabilității atracțiilor turistice.
Agenda completa a evenimentului:
- Keynote: Destinația Anului 2025 – Mihai Bârsan
- Keynote: Oradea – construcția unui brand de destinație – Alexandru Chira, APTOR
- Panel: Bune practici în managementul de destinație – moderat de Dragoș Anastasiu Invitați: Mirela Gligore, Alina Drăgan, Mihai Dragomir, Silvia Stirbet, Andrei Blumer
- Panel: Bune practici în marketingul atracțiilor turistice – moderat de Gabriela Țigu Invitați: Andrada Seitan, Szabolcs și Andrea-Kinga Fazakas-Katona, Lila Racz, Hildegard Brandl
- Concluzii și networking cocktail
Reprezentanții autorităților locale și naționale, ai organizațiilor de turism și ai brandurilor private din industrie sunt invitați să se alăture pentru a contribui la discuții și pentru a prelua soluții aplicabile, esențiale în transformarea destinațiilor românești.
Parteneri principali: Metro, BCR, Enterprise, FuzeTea, Caraiman, Zarea
Parteneri: MEAT, APT, IOV, FIHR, FAPT, ACSB, ASE, Institutul Francez, INAQ