IAŞI & TOPLIŢA, MARILE CÂŞTIGĂTOARE LA PRIMA GALĂ DESTINAŢIA ANULUI!

  • Post comments:0 Comments
You are currently viewing IAŞI & TOPLIŢA, MARILE CÂŞTIGĂTOARE LA PRIMA GALĂ DESTINAŢIA ANULUI!

Gala Destinația Anului a găzduit vineri decernarea premiilor pentru sezonul 2022. Iași este marea castigatoare la categoria „City Break” iar Toplița la categoria „Localități Turistice”, ca urmare a numărului mare de voturi din partea publicului.

Destinația Anului 2022 și-a anunțat câștigătoarele de anul acesta în cadrul Galei de decernare a premiilor găzduită vineri la Palatul Mogoșoaia.

La categoria City Break Iași câștigă premiul publicului, trofeul Destinația Anului 2022 în România. Premiul juriului merge către Brașov, în timp ce Târgoviște rămâne cu titlul de Destinația Anului 2022 în Muntenia, Oltenia, Dobrogea castigat in etapa regionala.

La categoria Localități Turistice marele trofeu ajunge în Transilvania, Toplița fiind favorita publicului. Premiul juriului s-a dus catre Brezoi, in timp ce Darmanesti ramane cu titlul de Destinatia Anului 2022 in regiunea Moldova si Bucovina, castigat in etapa regionala.

Sala de la Palatul Mogoşoaia a fost plină de emoţii şi de planuri de viitor, de echipe care au savurat recunoaşterea muncii lor, şi chiar şi de planuri de colaborări între actuali rivali de categorie! Câştigătorii s-au întrecut în declaraţii pline de mândrie şi de recunoştinţă, şi au lansat invitaţii la ei acasă.

Titlul Destinația Anului 2022 înseamnă pentru Iași vizibilitate mai mare și o confirmare a faptului că oamenii care vin aici se simt bine și se vor simți bine, că au ce face, au cum să-ți petreacă timpul liber, au ce vedea, se pot bucura de vibeul specific acestui oraș plin de tineri”, a spus Anca Zota, reprezentanta Centrului de Informare Turistică din Iași.

„Cred că foarte mulţi turişti vin să vadă Braşovul drept un ansamblu echilibrat între istorie şi prezent, între natură şi dezvoltare. Este un premiu care ne onorează şi care nu face decât să certifice o realitate, aceea că Braşovul este destinaţia de top turistică pe parcursul a patru anotimpuri, după Bucureşti” a declarat Allen Coliban, Primarul Municipiului Brasov.

Municipiul Târgoviște a intrat în finala națională a concursului DESTINAȚIA ANULUI 2022 – Categoria „City Break” alături de Brașov și Iași. O alăturare care ne onorează și care vine să confirme transformările evidente ale orașului nostru din ultimii ani. Putem spune că am câștigat, indiferent de rezultat, chiar dacă Iași este câștigătorul declarat al concursului și merită felicitări!
Suntem acolo, se vorbește despre orașul nostru în cuvinte frumoase, suntem comparați cu orașe mult mai mari și suntem dați exemplu pentru calitatea vieții și pentru ceea ce Târgoviștea oferă ca destinație culturală, istorică sau de agrement. Târgoviște a câștigat totodată etapa regională pe zona Muntenia, Oltenia și Dobrogea! Știți ce a făcut posibilă câștigarea etapei regionale în fața unor orașe mult mai mari? Mobilizarea exemplară a tuturor celor care iubim orașul Târgoviște! Cei care cunoșteam Târgoviștea, ne-am bucurat să o descoperim și altora. Cei care n-o cunoșteau au avut bucuria să o cunoască și să vorbească mai departe, „de bine”, despre noi. Felicitări și mulțumiri organizatorilor pentru inițiativa de a pune în valoare tot ce are România mai frumos! Aveam nevoie de încrederea și coeziunea unui asemenea proiect! Și noi, târgoviștenii, ”Credem în România”! a declarat Daniel- Cristian Stan, Primarului Municipiului Targoviste.

“Suntem incredibil de fericiți că Toplița este Destinația Anului 2022! Acest rezultat consolidează eforturile de promovare a zonei din ultimii ani și ne încurajează să continuăm. Mulțumim organizatorilor și îi felicităm pentru tot ce au reușit să realizeze!” a declarat Vlad Berindean, Reprezentant Marketing la Visit Toplița.

“Suntem onorați să fim prezenți în gala unei competiții turistice care promovează realmente elementele distinctive ale destinațiilor românești, dar și experiențele care ne aduc pe toți împreună. Suntem cu atât mai onorați cu cât am ajuns până aici nu doar prin votul celor care ne-au vizitat sau pe care am reușit să-i convingem că merită s-o facă, ci și prin evaluarea unui juriu alcătuit din profesioniști dedicați cauzei dezvoltării turismului românesc.(…)” – a declarat Andreea Dobroiu, Responsabil Comunicare Primăria Brezoi.

Proiectul lansat de administrația locală încă din 2020 viza ca orașul Dărmănești să devină una dintre cele mai frumoase localități la nivel național. Participarea în cadrul competiției ,,Destinația Anului 2022, şi obținerea locului 1 în Moldova şi Bucovina, vine sa confirme potențialul deosebit şi resursele pe care le avem, pe de o parte, iar pe de altă parte avem confirmarea turiștilor prin votul acestora. Totodată orașul Dărmănești a făcut pași importanți pentru a deveni stațiune turistică de interes local, fiind localitatea cu cele mai multe arii protejate din județul Bacău, cu tradiții si obiceiuri unice, oameni deosebiți, rețete culinare specifice, evenimente culturale cu impact internațional. Ideea lansata de organizatori in cadrul proiectului Destinația Anului 2022, promovează frumusețea ţării, prin tradiții, locuri mirifice şi oameni foarte primitori. Felicităm organizatorii şi pe toti cei implicaţi în acest proiect!” a declarat Toma CONSTANTIN, Primarul Municipiului Dărmăneşti.

Pe lângă reprezentanții celor 6 destinații finaliste, Gala Destinația Anului 2022 i-a avut alături pe toți cei care au sprijinit acest demers: membrii juriului, reprezentanți ai Ministerului Turismului, bloggeri de turism dar și pe partenerii și sponsorii ediției din acest an.

„Prin mobilizarea comunităților locale de a-și susține zonele reper pe care le prețuiesc, proiectul Destinația Anului crește notorietatea și interesul față de destinația turistică România, fiind un promotor de succes al acesteia. Competiția dezvăluie, astfel, noi povești sau altele demult uitate despre locuri care ne fac mândri și ne arată, încă o dată, în cel mai onest mod, că avem o țară cu adevărat fascinantă. Am încredere că inițiativa, susținută de Ministerul Antreprenoriatului și Turismului, în calitate de partener, va deveni tradiție. Pe această cale, doresc să felicit câștigătorii – Iași, Brașov, Târgoviște, Dărmănești, Brezoi, Toplița, precum și cele 19 destinații finaliste, și să mulțumesc tuturor persoanelor care au contribuit la reușita proiectului”, a declarat ministrul antreprenoriatului și turismului, Constantin-Daniel Cadariu.

“Destinația anului este o reușită pentru promovarea turismului intern! Proiectul implică comunitățile locale în susținerea propriului brand, concursul si premiile sunt motivante, iar mixul de marketing, online – televiziune – eveniment ajunge la publicurile importante. Bibi Touroperator este specializat pe vacante in Romania si ne-am bucurat sa ne implicam in susținerea evenimentului. “ Adrian Voican, CEO Bibi Touroperator

Toate cele 6 destinații vor beneficia in continuare de promovare în emisiuni dedicate la PrimaTV, în care Gianina Corondan ne arată de ce turismul din România merită promovat.

Salutăm și felicităm toate comunitățile locale, toți românii care s-au implicat în procesul de nominalizare, votare și de a populariza competiția. La final, câștigător este turismul romanesc!

ROMÂNIE DRAGĂ, HAI SĂ VEDEM CEA MAI FRUMOASĂ DESTINAȚIE DIN ȚARĂ!

Despre Destinația Anului: cea mai importantă competiție de promovare a turismului intern prin popularizarea destinațiilor turistice ale României în mediul online, în emisiuni PrimaTV, prin implicarea directă a românilor pe destinatiaanului.ro, și prin colaborarea cu bloggeri și influenceri de turism. Aflată la a doua ediție, Destinația Anului ridică ștacheta prin parteneriatul cu Ministerul Antreprenoriatului și Turismului și Alianța Pentru Turism, prin introducerea unei jurizări extinse în două etape (pe regiuni și națională) și o dublare a intensității comunicării atât pe plan intern, cat si international.

Destinația Anului este un proiect asociat Cred în România (www.credinromania.ro). Asociația „Cred în România” este demersul unui grup de tineri care au beneficiat de oportunități de studiu și muncă pe care le datorează, într-o mare măsură, României. O Românie care totuși crede prea puțin în ea însăși. Înconjurați de știri senzaționaliste și de opinii negative, tinerii au pornit într-un demers de a convinge că România merită, România crește și România poate.

Mulțumim sponsorilor și partenerilor care s-au alăturat Destinației Anului!

Sponsorii ediției 2022:

Ursus Cooler (www.ursuscooler.ro), leaderul categoriei mixurilor de bere a fost alături de destinațiile cool ale României încă de la prima ediție. Mixul răcoritor de bere și suc continuă călătoria alături de echipa noastră de exploratori.

In această ediție, competiția beneficiază parteneriatul Băncii Comerciale Române (www.bcr.ro). BCR susține Destinația Anului pentru a da #incredere comunităților în potențialul lor.

Povestea Boromir (www.boromir.ro) s-a născut din pasiune pentru gusturi alese, dar mai ales din respectul pentru tradiție. Străbătând mereu țara în lung și în lat ca să găsească inspirație pentru produse tradiționale dar și inovative, Boromir susține cu bucurie proiectul Destinația Anului.

Râureni (www.raureni.ro) este un brand cu drag de natură, drag de călătorii care s-a alăturat cu mult entuziasm competiției Destinația Anului, ca partener dulce în călătoriile menite să descopere frumusețea și aromele României.

FRINCKS (www.frincks.ro) este un magazin online de băuturi fine. Whisky, vin, cognac, spumante și multe alte răsfățuri pe care sa le savurezi în orice destinație.

Enterprise Rent-a-car România (www.enterprise.ro) este Partenerul de mobilitate Destinația Anului, susținând echipa de producție sa se deplaseze eficient și fără griji în toate cele 6 destinații și susținând întregul nostru concept.

BIBI Touroperator (www.bibi-touring.ro) susține proiectul Destinația Anului în calitate de specialist pentru vacanțe în România, ca o confirmare a faptului că mai sunt multe lucruri interesante de spus și de văzut la noi aici. O vacanță în România rămâne un motiv de bucurie, pentru orice turist.

Organizațiile partenere:

Ministerul Antreprenoriatului și Turismului îmbrățișează misiunea Destinația Anului de a susține comunitățile locale în efortul de afirmare a unor branduri turistice puternice în spațiul românesc prinț crearea unui flux constant de inspirație și a unui standard de excelență pentru turismul românesc.

Alianța Pentru Turism (APT): o platformă care reunește 26 de entități, printre cele mai importante și mai ales active din turismul național, cu rol de reprezentare a unei părți importante din industria turismului și a ospitalității în relația cu Președintele României, Guvernul României, Parlament și ministere.

Institutul Orașelor Vizionare (IOV) crede în cultivarea sentimentului de apartenență și de implicare a cetățenilor unei localități printr-o abordare conștientă de construcție de brand bazată pe o identitate competitivă și o viziune ambițioasă. Viitorul este al orașelor cu branduri puternice!

Parteneri media: PrimaTV (primatv.ro), News.ro, Profit.ro, Urban.ro, telekomsport.ro, Adevarul.ro, Radio Itsy Bitsy (itsybitsy.ro), Cezar Dumitru (www.imperatortravel.ro), Dana Gonț (www.danagont.ro), Eddie Tone (www.tuktuk.ro), Valize Vesele (https://www.instagram.com/valizevesele/), Urlaub-in-Rumänien (https://www.facebook.com/UrlaubinRumaenien)

guest
0 Comentarii
Inline Feedbacks
View all comments