IAȘI ESTE DESTINAȚIA ANULUI 2022 ÎN ROMÂNIA LA CATEGORIA „CITY BREAK”, CU CEL MAI MARE DE NUMĂR DE VOTURI ALE PUBLICULUI ÎN TIMP CE BRAȘOV A CUCERIT PREMIUL JURIULUI

  • Post comments:0 Comments
You are currently viewing IAȘI ESTE DESTINAȚIA ANULUI 2022 ÎN ROMÂNIA LA CATEGORIA „CITY BREAK”, CU CEL MAI MARE DE NUMĂR DE VOTURI ALE PUBLICULUI ÎN TIMP CE BRAȘOV A CUCERIT PREMIUL JURIULUI

Municipiul Târgoviște rămâne Destinația Anului 2022 in Muntenia, Oltenia și Dobrogea.

Destinația Anului 2022 a ajuns la ultima etapă în categoria City Break: finală națională. Cele 3 destinații câștigătoare ale fazei pe regiuni istorice (Brașov, Târgoviște, Iași) au fost pe rând vizitate de Gianina Corondan și echipa Destinația Anului, surprinzându-le povestea și atracțiile.

A urmat jurizarea, în care Dragoș Anastasiu, Felix Tătaru și Dana Gonț, au acordat 1/3 din punctajul total. Trei criterii au stat la baza jurizării: (1) atractivitatea obiectivelor și experiențelor turistice din destinație, (2) implicarea comunității și (3) puterea brandului de destinație. Iar votul publicului a contat pentru 2/3.

Astfel, platforma DestinatiaAnului.ro a contabilizat o sută de mii de voturi pentru a desemna Destinația Anului 2022 în România dintre orașele câștigătoare ale fazei pe regiuni istorice. Mobilizarea a fost foarte puternică, rezultatul a fost strâns.

Pe baza punctajului total calculat, în acest an titlul de Destinația Anului în România la categoria City Break merge la IAȘI.

Juriul a avut o altă preferință, una intens discutată între cei trei. Până la urmă, balanța votului juriului a înclinat spre BRAȘOV, care castigă trofeul de Destinatia Anului 2022 în România – Premiul Juriului la categoria City Break.

Târgoviște, cea de-a treia finalistă a etapei naționale, rămâne în posesia trofeului Destinația Anului 2022 în Muntenia, Oltenia și Dobrogea, trofeu câștigat la etapa regională.

Să felicităm comunitățile inimoase din cele 3 orașe, să le răsplătim ospitalitatea cum se cuvine și să fim turiști în propria noastră țară!

Toate cele 3 orașe vor beneficia in continuare de promovare în emisiuni dedicate la PrimaTV, în care Gianina Corondan ne arată de ce un City Break la Brașov, Iași sau Târgoviște este o experiență care trebuie trăită de orice român!

Ce urmează acum? Finala pe localități turistice!

Te asteptăm la Prima TV pe 2 Iulie de la ora 17:00 să vezi cine este Destinația Anului 2022 în Româia la categoria Localități Turistice!

ROMÂNIE DRAGĂ, HAI SĂ VEDEM CEA MAI FRUMOASĂ DESTINAȚIE DIN ȚARĂ!

Despre Destinația Anului: cea mai importantă competiție de promovare a turismului intern prin popularizarea destinațiilor turistice ale României în mediul online, în emisiuni PrimaTV, prin implicarea directă a românilor pe destinatiaanului.ro, și prin colaborarea cu bloggeri și influenceri de turism. Aflată la a doua ediție, Destinația Anului ridică ștacheta prin parteneriatul cu Ministerul Antreprenoriatului și Turismului și Alianța Pentru Turism, prin introducerea unei jurizări extinse în două etape (pe regiuni și națională) și o dublare a intensității comunicării atât pe plan intern, cat si international.

Mulțumim sponsorilor și partenerilor care s-au alăturat Destinației Anului!

Sponsorii ediției 2022:

Ursus Cooler (www.ursuscooler.ro), leaderul categoriei mixurilor de bere a fost alături de destinațiile cool ale României încă de la prima ediție. Mixul răcoritor de bere și suc continuă călătoria alături de echipa noastră de exploratori.

In această ediție, competiția beneficiază parteneriatul Băncii Comerciale Române (www.bcr.ro). BCR susține Destinația Anului pentru a da #incredere comunităților în potențialul lor.

Povestea Boromir (www.boromir.ro) s-a născut din pasiune pentru gusturi alese, dar mai ales din respectul pentru tradiție. Străbătând mereu țara în lung și în lat ca să găsească inspirație pentru produse tradiționale dar și inovative, Boromir susține cu bucurie proiectul Destinația Anului.

Râureni (www.raureni.ro) este un brand cu drag de natură, drag de călătorii care s-a alăturat cu mult entuziasm competiției Destinația Anului, ca partener dulce în călătoriile menite să descopere frumusețea și aromele României.

FRINCKS (www.frincks.ro) este un magazin online de băuturi fine. Whisky, vin, cognac, spumante și multe alte răsfățuri pe care sa le savurezi în orice destinație.

Enterprise Rent-a-car România (www.enterprise.ro) este Partenerul de mobilitate Destinația Anului, susținând echipa de producție sa se deplaseze eficient și fără griji în toate cele 6 destinații și susținând întregul nostru concept.

BIBI Touroperator (www.bibi-touring.ro) susține proiectul Destinația Anului în calitate de specialist pentru vacanțe în România, ca o confirmare a faptului că mai sunt multe lucruri interesante de spus și de văzut la noi aici. O vacanță în România rămâne un motiv de bucurie, pentru orice turist.

Organizațiile partenere:

Ministerul Antreprenoriatului și Turismului îmbrățișează misiunea Destinația Anului de a susține comunitățile locale în efortul de afirmare a unor branduri turistice puternice în spațiul românesc prinț crearea unui flux constant de inspirație și a unui standard de excelență pentru turismul românesc.

Alianța Pentru Turism (APT): o platformă care reunește 26 de entități, printre cele mai importante și mai ales active din turismul național, cu rol de reprezentare a unei părți importante din industria turismului și a ospitalității în relația cu Președintele României, Guvernul României, Parlament și ministere.

Institutul Orașelor Vizionare (IOV) crede în cultivarea sentimentului de apartenență și de implicare a cetățenilor unei localități printr-o abordare conștientă de construcție de brand bazată pe o identitate competitivă și o viziune ambițioasă. Viitorul este al orașelor cu branduri puternice!

Parteneri media: PrimaTV (primatv.ro), News.ro, Profit.ro, Urban.ro, telekomsport.ro, Adevarul.ro, Radio Itsy Bitsy (itsybitsy.ro), Cezar Dumitru (www.imperatortravel.ro), Dana Gonț (www.danagont.ro), Eddie Tone (www.tuktuk.ro), Valize Vesele (https://www.instagram.com/valizevesele/), Urlaub-in-Rumänien (https://www.facebook.com/UrlaubinRumaenien)

guest
0 Comentarii
Inline Feedbacks
View all comments