DESTINAȚIA ANULUI PROMOVEAZĂ DESTINAȚIILE ROMÂNIEI IN GERMANIA, AUSTRIA ȘI ELVEȚIA ÎN PARTENERIAT CU PLATFORMA DE LIMBĂ GERMANĂ WWW.URLAUB-IN-RUMÄNIEN.DE

  • Post comments:0 Comments
You are currently viewing DESTINAȚIA ANULUI PROMOVEAZĂ DESTINAȚIILE ROMÂNIEI IN GERMANIA, AUSTRIA ȘI ELVEȚIA ÎN PARTENERIAT CU PLATFORMA DE LIMBĂ GERMANĂ WWW.URLAUB-IN-RUMÄNIEN.DE

Pe lângă promovarea TV si online in România, destinațiile finaliste vor câștiga mai multă expunere pentru publicul vorbitor de limbă germană. A doua ediție a competiției Destinația își continua misiunea de susținere a comunităților locale in efortul de afirmare a unor branduri turistice puternice in spațiul românesc. Viziunea noastră este sa oferim un flux constant de inspirație pentru ce poți vedea si experimenta ca turist în România: imagini, povești, comori turistice demne de Destinația Anului.

Însă pe lângă promovarea acestor destinații in Romania, acestea vor beneficia de mai multa expunere internațională prin parteneriate media. Cel mai importantă acțiune se adresează publicului vorbitor de limbă germană. Cei peste 100 de milioane de vorbitori de limba germana ocupa locul 1 din punctul de vedere al vizitării României, reprezentând 13% din totalul turiștilor străini care vizitează anual tara noastră, dar și publicul cu cel mai mare potențial de creștere.

Urlaub-in-Rumänien.de este cea mai mare platformă de limbă germană care promovează vacanțele în Romania, ajungând la peste 2 milioane de utilizatori în fiecare lună. Prin postări social media, colaborare cu grupuri Facebook și cu mass-media germană, destinațiile de top ale României își cresc nivelul de interes pentru turiștii germani.

„România este în prezent aproape necunoscută ca destinație de călătorie în rândul populației largi de limbă germană. Scopul nostru este să oferim informații pe termen lung și cuprinzătoare despre vacanțe în România, destinații de călătorie și oferte.” a declarat Joachim Alberth, manager de proiect Urlaub-in-Rumänien (urlaub-in-rumanien.de).

ROMÂNIE DRAGĂ, HAI SĂ ALEGEM CEA MAI FRUMOASĂ DESTINAȚIE DIN ȚARĂ!

Despre Destinația Anului: cea mai importantă competiție de promovare a turismului intern prin popularizarea destinațiilor turistice ale României în mediul online, în emisiuni PrimaTV, prin implicarea directă a românilor pe destinatiaanului.ro, și prin colaborarea cu bloggeri și influenceri de turism. Aflată la a doua ediție, Destinația Anului ridică ștacheta prin parteneriatul cu Ministerul Antreprenoriatului și Turismului și Alianța Pentru Turism, prin introducerea unei jurizări extinse in două etape (pe regiuni și națională) și o dublare a intensității comunicării.

Mulțumim sponsorilor și partenerilor care s-au alăturat Destinației Anului, ediția 2022:

Destinația Anului a fost de la prima ediție răcorită de Ursus Cooler (www.ursuscooler.ro). Leaderul categoriei mixurilor de bere continuă călătoria alături de echipa noastră de exploratori.

In această ediție, competiția beneficiază parteneriatul Băncii Comerciale Române (www.bcr.ro). BCR susține Destinația Anului pentru a da #incredere comunităților în potențialul lor.

FRINCKS (www.frincks.ro) este un magazin online de băuturi fine. Whisky, vin, cognac, spumante și multe alte răsfățuri pe care sa le savurezi în orice destinație.

BIBI Touroperator (www.bibi-touring.ro) susține proiectul Destinația Anului în calitate de specialist pentru vacanțe în România, ca o confirmare a faptului că mai sunt multe lucruri interesante de spus și de văzut la noi aici. O vacanță în România rămâne un motiv de bucurie, pentru orice turist.

Parteneri media: PrimaTV (primatv.ro), News.ro, Profit.ro, Urban.ro, telekomsport.ro, Adevarul.ro, Radio Itsy Bitsy (itsybitsy.ro), Cezar Dumitru (www.imperatortravel.ro), Dana Gonț (www.danagont.ro), Eddie Tone (www.tuktuk.ro), Valize Vesele (https://www.instagram.com/valizevesele/), Urlaub-in-Rumänien (https://www.facebook.com/UrlaubinRumaenien)

guest
0 Comentarii
Inline Feedbacks
View all comments