DESPRE CLUBUL DESTINAȚIA ANULUI

Aducem împreună cele mai importante destinații turistice & operatori turistici din România, pe care le susținem în atingerea obiectivelor de marketing

  • Recunoaștere & Notorietate
  • Acces la know-how si date despre comportamentul românilor in raport cu turismul
  • Creștere intenție de vizitare & număr turiști
  • Promovare pe canale media tradiționale & online

Clubul pune la dispozitia membrilor resurse importante care sa le sustina demersurile de dezvoltare a strategiei de marketing, promovare si comunicare. Cele mai importante astfel de resurse sunt:

1. Competitia Destinatia Anului care creste in fiecare an in amploare si expunere media

2. Gala Destinatia Anului, Evenimentul de networking al anului & Moment culminant al competiției, un eveniment major cu puternic impact mediatic, in cadrul caruia se vor anunta castigatorii competitiei

3. Studiul Sociologic Destinatii Vizionare, cel mai important studiu anual de percepții si atitudini despre turismul intern din ultimii 10 ani, aflat la cea de-a doua editie.

Competiție susținută de:

Realizată cu sprijinul:

Parteneri media: