BRAȘOV, IAȘI ȘI TÂRGOVIȘTE CÂȘTIGĂ ETAPA REGIONALĂ DESTINAȚIA ANULUI 2022 LA CATEGORIA „CITY BREAK” IAR DĂRMĂNEȘTI, BREZOI ȘI TOPLIȚA LA CATEGORIA „LOCALITĂȚI TURISTICE”

  • Post comments:0 Comments
You are currently viewing BRAȘOV, IAȘI ȘI TÂRGOVIȘTE CÂȘTIGĂ ETAPA REGIONALĂ DESTINAȚIA ANULUI 2022 LA CATEGORIA „CITY BREAK” IAR DĂRMĂNEȘTI, BREZOI ȘI TOPLIȚA LA CATEGORIA „LOCALITĂȚI TURISTICE”

Brașov, Iași și Târgoviște câștigă etapa regională Destinația Anului 2022 la categoria „City Break”

Orașul Dărmănești produce surpriza la categoria „Localități Turistice”, ajungând în finala categoriei alături de Brezoi și Toplița.

21 655 de români au nominalizat destinațiile preferate în competiția vacanțelor în România iar 25 de membrii ai juriului format din bloggeri și experți în turism au adus propria perspectivă asupra destinațiilor calificate în finala etapei regionale. Trei criterii au stat la baza jurizării: (1) atractivitatea obiectivelor și experiențelor turistice din destinație, (2) implicarea comunității evidențiată prin investiții în infrastructură și acțiuni de promovare realizate în ultimii doi ani și (3) puterea brandului de destinație. Prima TV susține proiectul național www.destinatianului.ro

Scorul fiecărei destinații a fost calculat pe baza votului publicului și a votului juriului, iar localitatea aflata pe primul loc în regiunea și categoria ei merge mai departe în etapa Finalei Naționale.

Categoria City Break a fost intens disputată, mai ales în regiunea Transilvania, Banat, Crișana și Maramureș. BRAȘOV a avut cel mai mare punctaj total, cu cel mai mare număr de nominalizări din partea publicului, câștigă etapa și merge în finala națională. Regiunea Moldovei și Bucovinei a fost câștigată de IAȘI, iar TÂRGOVIȘTE a avut cel mai mare punctaj în Muntenia, Oltenia și Dobrogea.

Categoria „Localități turistice” a adus multe noi descoperiri. O competiție puternică între destinații cu natură, cultură, experiență și poveste. În acest an, toate cele trei câștigătoare etapei regionale sunt destinații de munte, remarcabile prin cadrul natural dar și prin experiențele deosebite sportive sau culturale pe care le oferă: TOPLIȚA, BREZOI și DĂRMĂNEȘTI.

În această ediție, destinația câștigătoare a fost determinată într-o proporție de 2/3 de voturile publicului și în proporție de 1/3 de voturile Juriului. Au existat situații însă în care unele destinații au fost clasate pe primul loc în preferințele juriului, dar categoria lor a fost câștigată de o altă destinație, care a avut cel mai mare scor în preferința publicului. De aceea, membrii juriului au ținut sa acorde o recomandare specială pentru SIBIU în categoria City Break și SFÂNTU GHEORGE – DELTA DUNARII în categoria Localități Turistice.

Felicităm toate celelalte destinații finaliste ale fazei regionale: Oradea, Timișoara, Hunedoara, Suceava, Galați, București, Buziaș, Vama Buzăului, Săvârșin, Sovata și Valea Doftanei pentru scorurile obținute datorită eforturilor lor de a se dezvolta ca destinații turistice. Felicităm comunitățile inimoase și organizatorii care aduc toate aceste destinații în topul destinațiilor românești de vizitat in 2022! Le recomandam din toata inima iar împreună cu partenerii noștri ne vom asigura că toate destinațiile menționate vor beneficia de promovare binemeritată atât în Romania, cât și în media internațională și în mari târguri de turism din Europa.

Ce urmează acum? Etapa finalei naționale!

Gianina Corondan se pregătește sa viziteze cele 6 Destinații câștigătoare în regiunea si categoria lor, împreună cu o echipă completă de producție TV pentru a descoperi atracțiile și noutățile din toate aceste destinații. Filmările vor avea simultan o componentă de producție TV clasică, dar și una interactivă.

În același timp, începând cu 5 mai vom invita publicul să participe în direct și să voteze pe www.destinatiaanului.ro pentru a stabili podiumul final al întregii Românii. În vara lui 2022, telespectatorii Prima TV vor urmări seria de emisiuni de promovare dedicată acestui proiect. În 6 episoade, toate destinațiile câștigătoare vor fi prezentate publicului. Acestea vor beneficia și de prezențe în media internațională și la mari târguri de turism din Europa. În final, câștigător va fi turismul românesc!

ROMÂNIE DRAGĂ, HAI SĂ ALEGEM CEA MAI FRUMOASĂ DESTINAȚIE DIN ȚARĂ!

Despre Destinația Anului: cea mai importantă competiție de promovare a turismului intern prin popularizarea destinațiilor turistice ale României în mediul online, în emisiuni PrimaTV, prin implicarea directă a românilor pe destinatiaanului.ro, și prin colaborarea cu bloggeri și influenceri de turism. Aflată la a două ediție, Destinația Anului ridică ștacheta prin parteneriatul cu Ministerul Antreprenoriatului și Turismului și Alianța Pentru Turism, prin introducerea unei jurizări extinse în două etape (pe regiuni și națională) și o dublare a intensității comunicării atât pe plan intern, cât și internațional.

Mulțumim sponsorilor și partenerilor care s-au alăturat Destinației Anului!

Sponsorii ediției 2022:

Ursus Cooler (www.ursuscooler.ro), leaderul categoriei mixurilor de bere a fost alături de destinațiile cool ale României încă de la prima ediție. Mixul răcoritor de bere și suc continuă călătoria alături de echipa noastră de exploratori.

In această ediție, competiția beneficiază parteneriatul Băncii Comerciale Române (www.bcr.ro). BCR susține Destinația Anului pentru a da #incredere comunităților în potențialul lor.

Povestea Boromir (www.boromir.ro) s-a născut din pasiune pentru gusturi alese, dar mai ales din respectul pentru tradiție. Străbătând mereu țara în lung și în lat ca să găsească inspirație pentru produse tradiționale dar și inovative, Boromir susține cu bucurie proiectul Destinația Anului.

Râureni (www.raureni.ro) este un brand cu drag de natură, drag de călătorii care s-a alăturat cu mult entuziasm competiției Destinația Anului, ca partener dulce în călătoriile menite să descopere frumusețea și aromele României.

FRINCKS (www.frincks.ro) este un magazin online de băuturi fine. Whisky, vin, cognac, spumante și multe alte răsfățuri pe care sa le savurezi în orice destinație.

Enterprise Rent-a-car România (www.enterprise.ro) este Partenerul de mobilitate Destinația Anului, susținând echipa de producție sa se deplaseze eficient și fără griji în toate cele 6 destinații și susținând întregul nostru concept.

BIBI Touroperator (www.bibi-touring.ro) susține proiectul Destinația Anului în calitate de specialist pentru vacanțe în România, ca o confirmare a faptului că mai sunt multe lucruri interesante de spus și de văzut la noi aici. O vacanță în România rămâne un motiv de bucurie, pentru orice turist.

Organizațiile partenere:

Ministerul Antreprenoriatului și Turismului îmbrățișează misiunea Destinația Anului de a susține comunitățile locale în efortul de afirmare a unor branduri turistice puternice în spațiul românesc prinț crearea unui flux constant de inspirație și a unui standard de excelență pentru turismul românesc.

Alianța Pentru Turism (APT): o platformă care reunește 26 de entități, printre cele mai importante și mai ales active din turismul național, cu rol de reprezentare a unei părți importante din industria turismului și a ospitalității în relația cu Președintele României, Guvernul României, Parlament și ministere.

Institutul Orașelor Vizionare (IOV) crede în cultivarea sentimentului de apartenență și de implicare a cetățenilor unei localități printr-o abordare conștientă de construcție de brand bazată pe o identitate competitivă și o viziune ambițioasă. Viitorul este al orașelor cu branduri puternice!

Parteneri media: PrimaTV (primatv.ro), News.ro, Profit.ro, Urban.ro, telekomsport.ro, Adevarul.ro, Radio Itsy Bitsy (itsybitsy.ro), Cezar Dumitru (www.imperatortravel.ro), Dana Gonț (www.danagont.ro), Eddie Tone (www.tuktuk.ro), Valize Vesele (https://www.instagram.com/valizevesele/), Urlaub-in-Rumänien (https://www.facebook.com/UrlaubinRumaenien)

guest
0 Comentarii
Inline Feedbacks
View all comments