Un proiect

Prezentat de

DRAGĂ ROMÂNIE, ÎMPREUNĂ AM ALES
DESTINAȚIILE ANULUI 2022!

IAȘI & TOPLIȚA SUNT MARILE CÂȘTIGĂTOARE LA CATEGORIA CITY BREAK RESPECTIV LOCALITĂȚI TURISTICE

Dacă și tu crezi în inițiativa noastră, susține-o cu un share.:

Proiect susținut de
BCR
Frincks
Greenvillage
Raureni
Boromir

în parteneriat cu
Ministerul antreprenoriatului si turismului
APT

Proiect prezentat de

Urban
Adevarul
IB
urlaub
IOV

Partener vacanță
BBTO

Partener mobilitate
enterprise

Esențial Destinația Anului




Susținători



  • Daniel Mischie
    Presedinte Alianta Pentru Turism

    În mod firesc, Alianța pentru Turism este partener strategic al acestei competiții, asigurând astfel statusul de reper pentru întreaga industrie de turism. Un astfel de proiect poate crește notorietatea unor zone reper din România, pe care nici noi, românii, nu le cunoștem suficient de bine.

  • Dana Gont
    Prezentator TV, Jurnalist, Blogger

    Căutăm și în 2022 Destinația anului în România. Iubesc să povestesc despre cât de frumoasă e România și sper ca Destinația anului 2022 să-mi dezvăluie povești noi pe care să le dau mai departe pe danagont.ro. Noul sezon vine cu o provocare pentru mine: ca membru al juriului național voi vota cele mai frumoase, dar și cele mai bine reprezentate destinații din România. Sunt sigură că va fi o alegere grea. Cred cu tărie că România are ceva frumos de oferit pentru oricare dintre noi.

  • Eduard Țone
    proprietar TukTuk.ro / TukTukTravelMag

    „Destinația Anului în România este campania de care avea nevoie peisajul național în contextul promovării unor zone, regiuni și localități care au argumentele, magnetismul și potențialul trecerii la nivelul următor al dezvoltării turistice” -

  • Dragos Anastasiu
    Owner / CEO Eurolines

    "Călătorii caută experiențe. Iar o experiență turistică necesită de fapt investiții, profesionalism, calitate. Într-un cuvânt: PERFORMANȚĂ. Performanța se dezvoltă prin competiție, de unde și misiunea competiției Destinația Anului: Susținerea comunităților locale în efortul de afirmare a unor branduri turistice puternice în spațiul românesc!”

  • Florin Radu
    Owner Fabrica de Aventura

    Delimitarea clara a unor zone turistice de interes major si promovarea punand accentul pe particularitatile acestora reprezinta primul pas necesar pentru a putea schimba perceptia internationala atunci cand vine vorba de turismul Romaniei. Avem la dispozitie o zestre impresionanta pe care o putem prezenta si oferi sustenabil celor ce ne aleg ca destinatie. Avem insa nevoie si de strategia potrivita pentru a face turismul romanesc sa straluceasca asa cum nu a stralucit pana acum. Imi doresc ca Destinatia Anului sa devina un reper pentru turismul de incoming si impreuna sa gasim solutiile potrivite pentru a genera fluxuri turistice semnificative pentru Romania.

  • Andrei Blumer
    Presedinte al Asociatiei de Ecoturism din Romania

    Avem nevoie de destinatii puternice in Romania, care sa atraga atentia romanilor dar si calatorilor de pretutineni, prin oferta de experiente inedite, imersiuni culturale, vacante active in natura sau relaxare. Aceste destinatii au nevoie de un management profesionist, realizat de echipe performante. Destinatia Anului este o initiativa care sprijina un astfel de demers de intarire a brand-ului acestor destinatii.

  • Adrian Voican
    CEO BIBI Touroperator

    În calitate de specialist pentru vacanțe în România, BIBI Touroperator susține proiectul Destinația Anului, ca o confirmare a faptului că mai sunt multe lucruri interesante de spus și de văzut aici. O vacanță în România rămâne un motiv de bucurie, pentru orice turist.

  • Cezar Dumitru
    Imperator Travel - Blog de călătorii

    Destinatia Anului se transforma incet, incet intr-o traditie, intr-o traditie de promovare a turismului in Romania, de recompensare a profesionistilor din turismul intern, de aducere in fata a atractiilor care merita vizitate. Iar blogul imperatortravel.ro este mandru sa se numere printre partenerii acestui demers frumos

  • Felix Tataru
    Presedinte IOV – Institutul pentru Orase Vizionare

    Avem destinatii minunate in Romania. Dar putine dintre ele au devenit branduri competitive in raport cu alte destinatii din Estul Europei. Cred ca Destinatia Anului va ajuta la potentarea acestor branduri de destinatie astfel incat brandul national de turism sa fie sustinut de sute de branduri locale cu semnificatie si relevanta pentru turistii romani si straini. Pentru ca acest lucru sa se intimple, destinatiile trebuie sa isi raspunda la 3 intrebari fundamentale pentru o identitate competitiva: 1. CINE SUNTEM (IDENTITATEA), 2. UNDE vrem sa ajungem? (VIZIUNEA/AMBITIA) si 3. CUM ajungem acolo (STRATEGIA). Totul cu mai multa perseverenta la implementare. Succes!